Opis zajęć

[ 1 ] [ 2 ] >>> ... z 2

Pilates

PILATES to opracowana przez Josepha H. Pilatesa ponad 80 lat temu metoda składająca się z serii ćwiczeń, które koncentrują się przede wszystkim na mięśniach brzucha, szczególnie tych najgłębiej położonych. Silny mięsień poprzeczny brzucha utrzymywany w stałym napięciu jest kluczem do prawidłowej postawy, zdrowych pleców i płaskiego brzucha. Poza formowaniem mięśni brzucha, ćwiczenia Pilatesa wzmacniają również i rozciągają całe ciało, od czubka głowy aż po palce stóp, poprawiając sylwetkę, pozwalając zachować silny i zdrowy kręgosłup.

TABATA

Krótki trening w kilka minut, który daje wymarzone efekty, to marzenie każdej dbającej o kondycję osoby. Gdy myślisz, że to niemożliwe to okazuje się, że właśnie dokładnie taką metodę opracował już w 1996 roku pochodzący z Japonii i współpracujący z sportowcami przygotowującymi się do Olimpiady dr Izumi Tabata pracujący w National Institute of Fitness and Sports w Tokio. Skonstruowany przez niego trening nadaje się nie tylko dla sportowców, którym zależy na poprawie wyników ale także i amatorów, którzy chcą poprawić kondycję swojego organizmu.

Fit and Jump

FITandJUMP to oryginalny trening z wykorzystaniem profesjonalnych trampolin. Obecnie sprzęt ten jest szeroko używany także w fitnessie. Dzięki elastycznej macie ćwiczenia te nie są obciążające dla stawów jak na przykład skoki lub bieganie.

H.I.I.T. High Intensity Interval Training

To 60-minutowy trening interwałowy o wysokiej intensywności. Jest znakomity dla osób, które chcą poprawić kondycję / formę fizyczną, schudnąć oraz rzucić wyzwanie swoim ograniczeniom. H.I.I.T to trening całego ciała z użyciem obciążeń. Maksymalnie podnosi tętno bardzo przyspieszając metabolizm. To ćwiczenia dla mężczyzn i kobiet, dla zaawansowanych oraz dla początkujących, ponieważ pozwala na dobór mniejszych obciążeń i powolne wdrażanie w trening.

Bodybar

BODYBAR to oryginalny program ćwiczeń z wykorzystaniem sztangi, który wzmocni i ukształtuje Twoje mięśnie.

Piękna, wysportowana sylwetka to efekt treningów i wielu powtórzeń. BODYBAR stosuje sprawdzoną formułę zwaną EFFECT REPEAT. Polega to na wykonywaniu ćwiczeń z wykorzystaniem umiarkowanych ciężarów, przy dużej liczbie powtórzeń. Dzięki temu spalasz tłuszcz, Twoje mięśnie stają się silniejsze, a kondycja coraz lepsza.

INDOOR CYCLING

Inndoor Cycling to połączenie treningu grupowego z treningiem kolarskim na rowerze stacjonarnym. Każdy trening jest planowany i kontrolowany przez profesjonalnego instruktora a motywacja i atrakcyjność zajęć wzrasta dzięki odpowiedniej, energetyzującej muzyce oraz poczuciu „bycia w grupie”.

Biała Podlaska, ul. Janowska 58
tel. 503 633 377
Odwiedzin: 113547